Niet tevreden
Je huurt één van onze woningen. We doen ons best om het wonen voor jou zo prettig mogelijk te maken. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over onze service. Laat ons dit weten. Samen bekijken we of we hier iets aan kunnen doen. Je leest hieronder welke stappen je neemt.
Doorgeven reparatieverzoek en melden overlast
Heb je een reparatieverzoek? Lees hier hoe je dit aan ons doorgeeft.
Ervaar je overlast van buren?
Kijk dan bij ‘Overlast van buren/buurtgenoten’ op de pagina Huren.
Huurverhoging
Ben je het niet eens met de voorgestelde verhoging? Kijk dan bij 'Huurverhoging' op de pagina Huren.
Niet tevreden WW
Stap 1: Kijk bij wie je je klacht moet melden
Een klacht kan over verschillende onderwerpen gaan. Je kunt bijvoorbeeld een klacht hebben over de manier waarop een medewerker je te woord heeft gestaan, over de oplevering van je nieuwe woning of over de hoogte van de eindafrekening van de servicekosten. Dit soort klachten meld je bij ons. Bij stap 2 lees je hoe je dit doet.
Stap 2: Is de klacht voor Woonwaarts? Neem contact met ons op
Ben je niet tevreden over onze service en is de klacht voor ons? Neem dan eerst contact op met ons Contactcentrum. Dit doe je via info@woonwaarts.nl. Omschrijf je klacht zo duidelijk en volledig mogelijk. Samen bekijken we vervolgens of we je ontevredenheid weg kunnen nemen.
Stap 3: Je hebt contact met ons gehad over je klacht en je bent niet tevreden over de afhandeling hiervan
Dan meld je je klacht aan onze Klachtencoördinator via het online klachtenformulier. Je ontvangt binnen twee werkdagen een ontvangstbevestiging en binnen twee werkweken een inhoudelijke reactie op je klacht. Ben je niet tevreden over deze klachtafhandeling? Dan laat je dat binnen twee weken aan ons weten. Ben je tevreden over de afhandeling? Dan is je klacht afgehandeld.
Stap 4: Je hebt een klacht ingediend bij de Klachtencoördinator en je bent niet tevreden met de uitkomst
Komen we er samen niet uit en blijf je ontevreden? Dan kun je je klacht indienen bij de Klachtencommissie Woningcorporaties regio Nijmegen. Om dit te kunnen doen, heb je een eindstandpunt van onze directie nodig.
Klachtencommissie Woningcorporaties regio Nijmegen
Wij zijn aangesloten bij de Klachtencommissie Woningcorporaties regio Nijmegen. Deze onafhankelijke commissie behandelt kosteloos je klacht. De commissie neemt klachten ouder dan één jaar, zaken die verwikkeld zijn in een gerechtelijke procedure en klachten die te maken hebben met de huurprijs en andere betalingsverplichtingen níet in behandeling.
Meer informatie en het klachtenformulier vind je op de website van Klachtencommissie Woningcorporaties regio Nijmegen.
Niet tevreden WW
Stap 1: Kijk bij wie je je klacht moet melden
Een klacht kan over verschillende onderwerpen gaan. Je kunt bijvoorbeeld een klacht hebben over de manier waarop een medewerker je te woord heeft gestaan, over de oplevering van je nieuwe woning of over de hoogte van de eindafrekening van de servicekosten. Dit soort klachten meld je bij ons. Bij stap 2 lees je hoe je dit doet.
Stap 2: Is de klacht voor Woonwaarts? Neem contact met ons op
Ben je niet tevreden over onze service en is de klacht voor ons? Neem dan eerst contact op met ons Contactcentrum. Dit doe je via info@woonwaarts.nl. Omschrijf je klacht zo duidelijk en volledig mogelijk. Samen bekijken we vervolgens of we je ontevredenheid weg kunnen nemen.
Stap 3: Je hebt contact met ons gehad over je klacht en je bent niet tevreden over de afhandeling hiervan
Dan meld je je klacht aan onze Klachtencoördinator via het online klachtenformulier. Je ontvangt binnen twee werkdagen een ontvangstbevestiging en binnen twee werkweken een inhoudelijke reactie op je klacht. Ben je niet tevreden over deze klachtafhandeling? Dan laat je dat binnen twee weken aan ons weten. Ben je tevreden over de afhandeling? Dan is je klacht afgehandeld.
Stap 4: Je hebt een klacht ingediend bij de Klachtencoördinator en je bent niet tevreden met de uitkomst
Komen we er samen niet uit en blijf je ontevreden? Dan kun je je klacht indienen bij de Klachtencommissie Woningcorporaties regio Nijmegen. Om dit te kunnen doen, heb je een eindstandpunt van onze directie nodig.
Klachtencommissie Woningcorporaties regio Nijmegen
Wij zijn aangesloten bij de Klachtencommissie Woningcorporaties regio Nijmegen. Deze onafhankelijke commissie behandelt kosteloos je klacht. De commissie neemt klachten ouder dan één jaar, zaken die verwikkeld zijn in een gerechtelijke procedure en klachten die te maken hebben met de huurprijs en andere betalingsverplichtingen níet in behandeling.
Meer informatie en het klachtenformulier vind je op de website van Klachtencommissie Woningcorporaties regio Nijmegen.
Vragen?
Neem dan contact met ons op via info@woonwaarts.nl of 024 - 382 01 00.