Je kunt de grootte van de letters op je computerscherm zelf instellen.

Manier 1

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en rol tegelijkertijd met het scroll-wieltje op je muis om te vergroten en te verkleinen.



Manier 2

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en klik tegelijkertijd op de + voor grotere letters of de - voor kleinere letters.



Standaardgrootte herstellen

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en klik tegelijkertijd op de 0 (nul).

 

Niet tevreden

Je huurt één van onze woningen. We doen ons best om het wonen voor jou zo prettig mogelijk te maken. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over onze service. Laat ons dit weten. Samen bekijken we of we hier iets aan kunnen doen. Je leest hieronder welke stappen je neemt.

Doorgeven reparatieverzoek en melden overlast

Heb je een reparatieverzoek? Lees hier hoe je dit aan ons doorgeeft.

Ervaar je overlast van buren?

Kijk dan bij ‘Overlast van buren/buurtgenoten’ op de pagina Huren.

Huurverhoging

Ben je het niet eens met de voorgestelde verhoging? Kijk dan bij 'Huurverhoging' op de pagina Huren

Niet tevreden WW

Stap 1: Kijk bij wie je je klacht moet melden

Een klacht kan over verschillende onderwerpen gaan. Je kunt bijvoorbeeld een klacht hebben over de manier waarop een medewerker je te woord heeft gestaan, over de oplevering van je nieuwe woning of over de hoogte van de eindafrekening van de servicekosten. Dit soort klachten meld je bij ons. Bij stap 2 lees je hoe je dit doet.

Stap 2: Is de klacht voor Woonwaarts? Neem contact met ons op

Ben je niet tevreden over onze service en is de klacht voor ons? Neem dan eerst contact op met ons Contactcentrum. Dit doe je via ons online contactformulier. Omschrijf je klacht zo duidelijk en volledig mogelijk. Samen bekijken we vervolgens of we je ontevredenheid weg kunnen nemen.

Stap 3: Je hebt contact met ons gehad over je klacht en je bent niet tevreden over de afhandeling hiervan

Dan meld je je klacht aan onze Klachtencoördinator via het online klachtenformulier. Je ontvangt binnen twee werkdagen een ontvangstbevestiging en binnen twee werkweken een inhoudelijke reactie op je klacht. Ben je niet tevreden over deze klachtafhandeling? Dan laat je dat binnen twee weken aan ons weten. Ben je tevreden over de afhandeling? Dan is je klacht afgehandeld.

Stap 4: Je hebt een klacht ingediend bij de Klachtencoördinator en je bent niet tevreden met de uitkomst

Komen we er samen niet uit en blijf je ontevreden? Dan kun je je klacht indienen bij de Klachtencommissie Woningcorporaties regio Nijmegen. Om dit te kunnen doen, heb je een eindstandpunt van onze directie nodig.

Klachtencommissie Woningcorporaties regio Nijmegen

Wij zijn aangesloten bij de Klachtencommissie Woningcorporaties regio Nijmegen. Deze onafhankelijke commissie behandelt kosteloos je klacht. De commissie neemt klachten ouder dan één jaar, zaken die verwikkeld zijn in een gerechtelijke procedure en klachten die te maken hebben met de huurprijs en andere betalingsverplichtingen níet in behandeling.

Meer informatie en het klachtenformulier vind je op de website van Klachtencommissie Woningcorporaties regio Nijmegen.

Vragen?

Vul het contactformulier in. 

Nieuws

Beperkte mogelijkheden Mijn Woonwaarts


20-01-2020

Op dit moment is het niet mogelijk je reparatieverzoek te melden en te plannen via Mijn Woon...


lees meer >

We zoeken een medewerker KCC


16-01-2020

Ons contactcentrum (CC) heeft per telefoon en e-mail veel contact met onze huurders, woningzoeken...


lees meer >

Regels huurtoeslag 2020


14-01-2020

Vanaf 1 januari 2020 zijn de regels voor de huurtoeslag veranderd. De harde inkomensgrenzen zijn ...


lees meer >

Inkomensgrenzen en huurprijzen 2020


14-01-2020

Er zijn nieuwe inkomensgrenzen en huurprijzen voor passend toewijzen. De overheid paste deze...


lees meer >

Wijzigingen doorgeven reparatieverzoeken


30-12-2019

Als je lid bent van ons Servicepakket, dan voeren wij veel reparaties voor je uit. Per 1 jan...


lees meer >
Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies.
Bekijk ons cookiebeleid.