Je kunt de grootte van de letters op je computerscherm zelf instellen.

Manier 1

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en rol tegelijkertijd met het scroll-wieltje op je muis om te vergroten en te verkleinen.



Manier 2

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en klik tegelijkertijd op de + voor grotere letters of de - voor kleinere letters.



Standaardgrootte herstellen

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en klik tegelijkertijd op de 0 (nul).

 

Service

We bieden je extra diensten aan waar je als huurder bij Woonwaarts gebruik van kunt maken. Soms gratis, soms in ruil voor een vergoeding.

Service WW

Buurtfonds

Maak kans op geld voor jouw idee voor je buurt!

Vaak kosten ideeën geld. En kun je ze daarom niet uitvoeren. Dat is jammer. Heb jij Woonwaarts geeft goede ideeën graag een kans. Daarom hebben we het Buurtfonds opgericht. Heb je een goed idee? Dan kun je geld uit dit fonds vragen. Bijvoorbeeld voor deze ideeën. 

  • Met je buren jullie tuin onderhouden
  • Een bankje plaatsen op het plein bij jou om de hoek
  • Boodschappen doen voor een buurtbewoner voor wie lopen lastig is
  • Een jeu-de-boulesbaan in de buurt aanleggen
  • Gereedschap voor huis en tuin met elkaar delen
  • Jouw idee?

Neem contact met ons op als je een idee hebt voor je buurt!

Glasverzekering

Heb je nog geen glasverzekering? Je kunt deze via ons afsluiten. Aanmelden doe je door een mail te sturen naar info@woonwaarts.nl. Het kán voordeliger zijn, omdat we je een gezamenlijke glasverzekering bieden. Het is in ieder geval makkelijker voor je. Je belt het servicenummer van de glasverzekering en zij zorgt dat je kapotte ruit vervangen wordt. Zowel de ramen in de buitenkozijnen als al het glas binnen (dat bedoeld is voor het doorlaten van licht) zijn verzekerd. De kosten (€ 1,05 per maand) betaal je elke maand samen met de huur.

Wil je glasschade melden?

En heb je je via Woonwaarts verzekerd? Dan geef je de schade meteen door aan Seuren via 024 - 323 10 10 (tot 1 januari 2020: De Samenwerking 0800 022 61 00).

Servicepakket

Het huis waarin je woont moet natuurlijk netjes worden onderhouden. Voor dat onderhoud zijn jij als huurder en Woonwaarts als verhuurder sámen verantwoordelijk. Maar wie zorgt voor wat? In de folder over ons Servicepakket vind je antwoord op deze vraag. Valt je reparatieverzoek onder het Servicepakket? Geef dan direct online je reparatieverzoek aan ons door. Wil je je aanmelden voor het Servicepakket? Dit kun je direct online doen (zie link hieronder). Je betaalt een eenmalig instaptarief van € 25,00. De maandelijkse kosten van het Servicepakket bedragen € 5,54.

Nieuws

Beperkte mogelijkheden Mijn Woonwaarts


20-01-2020

Op dit moment is het niet mogelijk je reparatieverzoek te melden en te plannen via Mijn Woon...


lees meer >

We zoeken een medewerker KCC


16-01-2020

Ons contactcentrum (CC) heeft per telefoon en e-mail veel contact met onze huurders, woningzoeken...


lees meer >

Regels huurtoeslag 2020


14-01-2020

Vanaf 1 januari 2020 zijn de regels voor de huurtoeslag veranderd. De harde inkomensgrenzen zijn ...


lees meer >

Inkomensgrenzen en huurprijzen 2020


14-01-2020

Er zijn nieuwe inkomensgrenzen en huurprijzen voor passend toewijzen. De overheid paste deze...


lees meer >

Wijzigingen doorgeven reparatieverzoeken


30-12-2019

Als je lid bent van ons Servicepakket, dan voeren wij veel reparaties voor je uit. Per 1 jan...


lees meer >
Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies.
Bekijk ons cookiebeleid.