Je kunt de grootte van de letters op je computerscherm zelf instellen.

Manier 1

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en rol tegelijkertijd met het scroll-wieltje op je muis om te vergroten en te verkleinen.



Manier 2

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en klik tegelijkertijd op de + voor grotere letters of de - voor kleinere letters.



Standaardgrootte herstellen

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en klik tegelijkertijd op de 0 (nul).

 

Service

We bieden je extra diensten aan waar je als huurder bij Woonwaarts gebruik van kunt maken. Soms gratis, soms in ruil voor een vergoeding.

Service WW

Buurtfonds

Maak kans op geld voor jouw idee voor je buurt!

Vaak kosten ideeën geld. En kun je ze daarom niet uitvoeren. Dat is jammer. Heb jij Woonwaarts geeft goede ideeën graag een kans. Daarom hebben we het Buurtfonds opgericht. Heb je een goed idee? Dan kun je geld uit dit fonds vragen. Bijvoorbeeld voor deze ideeën. 

  • Met je buren jullie tuin onderhouden
  • Een bankje plaatsen op het plein bij jou om de hoek
  • Boodschappen doen voor een buurtbewoner voor wie lopen lastig is
  • Een jeu-de-boulesbaan in de buurt aanleggen
  • Gereedschap voor huis en tuin met elkaar delen
  • Jouw idee?

Neem contact met ons op als je een idee hebt voor je buurt!

Glasverzekering

Heb je nog geen glasverzekering? Je kunt deze via ons afsluiten. Aanmelden doe je door een mail te sturen naar info@woonwaarts.nl. Het kán voordeliger zijn, omdat we je een gezamenlijke glasverzekering bieden. Het is in ieder geval makkelijker voor je. Je belt het servicenummer van de glasverzekering en zij zorgt dat je kapotte ruit vervangen wordt. Zowel de ramen in de buitenkozijnen als al het glas binnen (dat bedoeld is voor het doorlaten van licht) zijn verzekerd. De kosten (€ 1,05 per maand) betaal je elke maand samen met de huur.

Wil je glasschade melden?

En heb je je via Woonwaarts verzekerd? Dan geef je de schade meteen door aan Seuren via 024 - 323 10 10 (tot 1 januari 2020: De Samenwerking 0800 022 61 00).

Onderhoudsabonnement

Het huis waarin je woont moeten we natuurlijk netjes onderhouden. Dat doen we sámen. Maar wie doet nu wat? In de folder Onderhoudsabonnement lees je precies wat wij doen, wat je zelf moet doen en wat je door ons kunt láten doen als je lid wordt.

Heb je geen tijd of zin om sommige dingen in huis zelf te repareren? Of ben je niet zo handig?

Word dan lid van ons Onderhoudsabonnement. Wij doen dan een aantal reparaties voor je, die je eigenlijk zelf moet doen. Zodat je je hier geen zorgen over hoeft te maken.

Meld je direct online aan

Je lidmaatschap gaat in op de eerste dag van de volgende maand. Meld je je binnen twee weken voor de eerste van de volgende maand aan? Dan gaat je deelname een maand later in. De maandelijkse kosten van het Onderhoudsabonnement bedragen € 4,99. Dit bedrag tellen we op bij je huur.

Valt je reparatieverzoek onder het Onderhoudsabonnement?

Geef je reparatieverzoek dan direct online aan ons door. Dan repareren we het zo snel mogelijk. 

 

Nieuws

Bereikbaarheid rond Hemelvaartsdag


12-05-2021

Op donderdag 13 mei (Hemelvaartsdag) en vrijdag 14 mei zijn we niet bereikbaar. Heeft je reparati...


lees meer >

We zoeken twee Technisch Medewerkers


11-05-2021

 Samen werken we aan wijken en buurten waar iedereen zich thuis voelt. Nu en in de toekomst....


lees meer >

We zoeken een administratieve duizendpoot met hart voor onze bewoners


02-05-2021

Jaarlijks komen er bezwaren binnen naar aanleiding van de huurverhoging. Regelmatig verkopen we w...


lees meer >

Storing formulieren op onze website


02-03-2021

Stuurde je ons de afgelopen weken een vraag of een aanmelding via een formulier op onze website? ...


lees meer >

Rekeningnummer voor betalen huur


29-12-2020

We gebruiken sinds december 2020 één bankrekeningnummer voor al onze betalingen. Du...


lees meer >
Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies.
Bekijk ons cookiebeleid.