Je kunt de grootte van de letters op je computerscherm zelf instellen.

Manier 1

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en rol tegelijkertijd met het scroll-wieltje op je muis om te vergroten en te verkleinen.



Manier 2

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en klik tegelijkertijd op de + voor grotere letters of de - voor kleinere letters.



Standaardgrootte herstellen

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en klik tegelijkertijd op de 0 (nul).

 

Nieuws

16-01-2020 |

We zoeken een medewerker KCC

Voor 16 uur per week

We zoeken een medewerker KCC

Ons contactcentrum (CC) heeft per telefoon en e-mail veel contact met onze huurders, woningzoekenden en zakelijke relaties. We vinden het belangrijk dat ze tevreden zijn. Een mooie uitdaging voor ons. Voor jou ook? Laat het ons weten en solliciteer!

Hiervoor ben je nodig

Je verwerkt met  het team tussen de 1.000 en 1.500 telefoongesprekken en e-mails per week. Dat doe je zoveel mogelijk zelfstandig of binnen je eigen team. En op een klantvriendelijke manier. Zo wil je zelf namelijk ook behandeld worden. Veel voorkomende gespreksonderwerpen zijn het huren van een woning (via Entree.nu), huurbetalingen, overlastmeldingen en reparatieverzoeken. Samen met het team plan je niet alleen afspraken in voor het uitvoeren van de reparaties. Je zorgt er ook voor dat de planning in orde is én blijft.

In verband met een tijdelijke verschuiving binnen de organisatie, zoeken we iemand voor de periode van 1 jaar. Of je contract daarna verlengd wordt, weten we pas tegen die tijd.

Dit heb je in huis

Je begrijpt dat deze functie draait om contactmomenten met huurders en andere relaties. Persoonlijk contact is voor jou dan ook geen bijzaak, het is iets dat je graag doet. En waar je goed in bent! Je bent klantgericht, communicatief vaardig en maakt op een prettige manier contact met anderen. Samenwerken is een van je kernkwaliteiten, want samen breng je het team naar een hoger niveau. Je organiseert je werk zelf, binnen de kaders die er zijn, je durft kritisch te zijn en lastige zaken bespreekbaar te maken.

Deze flexibiliteit verwachten we van je 

We zijn graag goed bereikbaar, op maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur. Daarom kan en wil je extra uren werken als het nodig is. In de praktijk is namelijk geen enkele week hetzelfde. Bijvoorbeeld door trainingen, ziekte of verlof. De bereikbaarheid die nodig is, lossen we binnen het team op. Dit proberen we minimaal 4 weken van tevoren door te geven. Maar soms is je extra inzet op heel korte termijn nodig. Je werkt in een normale week 16 uur, verdeeld over twee dagen. De extra werkdagen zijn niet altijd even lang. Dat kan alles tussen 4 en 8 uur zijn, maar altijd tussen 8.30 uur en 17.00 uur.

Ons aanbod aan jou

  • Een contract voor 1 jaar voor 16 uur per week
  • CAO Woondiensten 2019-2020
  • Salaris van € 2.489 - € 3.380 op basis van 36 uur per week, in schaal F (€ 1.106 - € 1.502 voor 16 uur)

Dit is handig om te weten

  • Relevante systemen waar we mee werken zijn Tobias AX van Aareon, Connect-It van ViaData, IRIS van Kubion en Unexus Connect van Unexus.
  • Heb je vragen over deze functie? Neem dan contact op met Jorik Soer, Teamleider Contactcentrum en Dagelijks Onderhoud, via telefoonnummer 06 - 23 57 47 37.
  • Heb je interesse in deze functie? Reageer dan vóór woensdag 29 januari. Dat kan via Indeed of per e-mail: hrm@woonwaarts.nl. Stuur altijd een motivatiebrief met CV.
  • Deze vacature is alléén bedoeld voor sollicitanten, niet voor bedrijven om hun werving-, selectie- of personeelsdiensten aan te bieden. Delen via social media mag wel!
< terug naar nieuwsoverzicht
 
Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies.
Bekijk ons cookiebeleid.