Je kunt de grootte van de letters op je computerscherm zelf instellen.

Manier 1

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en rol tegelijkertijd met het scroll-wieltje op je muis om te vergroten en te verkleinen.



Manier 2

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en klik tegelijkertijd op de + voor grotere letters of de - voor kleinere letters.



Standaardgrootte herstellen

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en klik tegelijkertijd op de 0 (nul).

 

Nieuws

01-10-2019 |

We zoeken een manager met een hart voor vastgoed

We zoeken een manager met een hart voor vastgoed

Heb je ervaring met (het opzetten van) zelforganiserende teams? Ben je mensgericht, daadkrachtig en nieuwsgierig? En voel je je ook betrokken bij vakgebieden als verkoop en communicatie? Laat het ons weten en solliciteer!

Woonwaarts is een woningcorporatie met bijna 11.500 woningen in de wijken en dorpen van de gemeenten in Beuningen, Druten en Nijmegen. Onze organisatie is ondernemend en innovatief en ontwikkelt tal van woonvormen waaronder projecten voor bijzondere doelgroepen. Dit doen we op eigen kracht én met partners. We werken met zo’n 110 medewerkers om onze ambities te realiseren. De afdeling Vastgoed bestaat uit 20 personen (formatie 17,5 fte). Binnen de afdeling werken collega’s vanuit de vakgebieden assetmanagement, communicatie, planmatig onderhoud, projectmanagement, projectontwikkeling en verkoop en vrije sector huur.

Hiervoor ben je nodig

Als lid van het managementteam ben je integraal verantwoordelijk voor de resultaten van de organisatie. Je legt verbinding tussen de afdeling Vastgoed en de andere afdelingen, met name de afdeling Wonen. Daarbij geef je invulling aan het ontwikkelen van zelforganiserende teams binnen de organisatie en faciliteer je specifiek de medewerkers van de afdeling Vastgoed om te groeien in hun ontwikkeling naar zelforganiserend werken. Je past de juiste stijl van leidinggeven toe. Je hebt het talent om medewerkers het beste uit zichzelf te laten halen, te motiveren en vertrouwen te geven. Uiteraard ben je ook sparringpartner voor je medewerkers op het moment dat zij het nodig hebben.

Dit heb je in huis

Woonwaarts wil een goede werkgever zijn. We bieden onze medewerkers een werkomgeving waar ze vertrouwen voelen en ruimte krijgen om zich te ontwikkelen. Jij hebt daarin een belangrijke rol. Je bent open, transparant en kan vanuit een coachende stijl van leidinggeven zorgen dat medewerkers net die stap extra zetten.

Vanuit je ervaring heb je een visie op thema’s als ketensamenwerking, vastgoedsturing, vastgoedprocessen en verduurzaming. Je bent een inspirerende, veranderingsgezinde professional met een stevig denk- en handelingsniveau. Je combineert resultaatgerichtheid en innovatie met een intrinsieke motivatie om samen te werken. Dit zijn onder andere jouw kennis en vaardigheden:

  • Aantoonbaar hbo+/academisch werk- en denkniveau
  • Affiniteit en ervaring met vastgoed
  • Ervaring met het ontwikkelen en implementeren van zelforganiserende teams
  • Kernwoorden: maatschappelijk betrokken, resultaatgericht, samenwerken, besluitvaardig, daadkrachtig, initiatiefrijk, communicatief, (zelf)reflectie, humor, omgevingsbewust en organisatiesensitief
  • Je richt je met onderzoekende en nieuwsgierige geest op toekomstige vernieuwing van strategie, producten, diensten en markten, en het inspelen op veranderende omstandigheden 

Ons aanbod aan jou

Bij Woonwaarts voel je je snel thuis in een mooie organisatie die nooit stilstaat. Samen met betrokken, professionele en enthousiaste collega’s werk je in een prettige sfeer, krijg je veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid en kun je je blijven ontwikkelen. Niet omdat het moet, maar omdat je resultaten wilt bereiken en plezier hebt in je werk.

We hanteren de CAO Woondiensten en bieden daarnaast ook goede aanvullende arbeidsvoorwaarden aan. De manager Vastgoed is ingedeeld in schaal N (max € 7.637,– bruto per maand). Definitieve inschaling is afhankelijk van je kennis en ervaring.

Je krijgt een contract voor maximaal 36 uur per week, in eerste instantie voor een jaar. Daarna behoort een overeenkomst voor onbepaalde tijd tot de mogelijkheden.

Dit is handig om te weten

  • Voor vragen over deze functie kun je contact opnemen met Paul van Roosmalen, directeur-bestuurder, of Bianca van Raamsdonk, HRM adviseur, via telefoonnummer 024 382 01 00.
  • Voor meer informatie over de organisatie kijk je op www.woonwaarts.nl.
  • Heb je interesse in deze functie? Stuur dan vóór 21 oktober 2019 je motivatiebrief met CV naar Bianca van Raamsdonk, HRM adviseur, hrm@woonwaarts.nl.
  • Willen we nog meer van je weten? Dan nodigen we je uit voor een selectiegesprek op vrijdag 25 oktober 2019.
  • Een assessment en social media-screening is (mogelijk) onderdeel van de sollicitatieprocedure.
  • Deze vacature is alléén bedoeld voor sollicitanten, niet voor bedrijven om hun werving-, selectie- of personeelsdiensten aan te bieden. Delen via social media mag wel!
< terug naar nieuwsoverzicht
 
Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies.
Bekijk ons cookiebeleid.