Je kunt de grootte van de letters op je computerscherm zelf instellen.

Manier 1

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en rol tegelijkertijd met het scroll-wieltje op je muis om te vergroten en te verkleinen.



Manier 2

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en klik tegelijkertijd op de + voor grotere letters of de - voor kleinere letters.



Standaardgrootte herstellen

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en klik tegelijkertijd op de 0 (nul).

 

Nieuws

06-01-2021 |

We zoeken een participatiemedewerker met hart voor onze huurders

Die ook onze klachtencoördinator is

Samen werken we aan wijken en buurten waar iedereen zich thuis voelt. Nu en in de toekomst. We bieden maatwerk waar dat nodig is. Bij Woonwaarts vinden we het belangrijk dat onze bewoners zich prettig voelen in hun omgeving. Een mooie uitdaging voor ons. Voor jou ook? Laat het ons weten!

Hiervoor ben je nodig

De participatiemedewerker is de spin in het web voor de contacten tussen Woonwaarts, haar huurdersorganisaties en de gemeente. Je kunt je goed inleven in de belevingswereld van huurdersorganisaties en bouwt een band met hen op. De zogenaamde bolletjeslijst is het speelveld van de participatiemedewerker. Hierin staan de onderwerpen en bevoegdheden in het kader van instemmingsrecht, adviesrecht en informatierecht voor de huurdersorganisaties. Daarnaast vervul je de rol van klachtencoördinator. Je ontvangt de klachten die we krijgen, zorgt dat de juiste collega’s ermee aan de slag gaan en onderhoudt contact met degene die de klacht indiende, de klachtencommissie of de huurcommissie. Je bewaakt termijnen, rapporteert over de aantallen en kern van de klachten. Tot slot signaleer je de leerpunten uit de klachten en formuleer je beleid om herhaling te voorkomen.

Dit heb je in huis

Je bent klantgericht, maakt gemakkelijk op een prettige manier contact met anderen en bent in staat je gesprek aan te passen aan degene die je tegenkomt. Je bent in de rol van participatiemedewerker de schakel tussen Woonwaarts, de huurdersbelangenverenigingen en de gemeenten. In je rol als klachtencoördinator heb je ook met de individuele huurder contact. Je hebt kennis van wet- en regelgeving op het gebied van Huurrecht en de Woningwet. Door jouw creatieve oplossingen ben je in staat te komen met innovatieve ideeën waarbij je denkt in kansen en mogelijkheden. Dit weet je niet alleen mondeling goed over te brengen, maar ook schriftelijk in een beleidsadvies te verwoorden.

Kortom, je bent toegankelijk, verbindend, en initiërend.

Ons aanbod aan jou

Bij Woonwaarts werk je in een mooie organisatie die nooit stilstaat, in een prettige sfeer, met betrokken en enthousiaste collega’s. Wij bieden je veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid met ruimte om jezelf te ontwikkelen.

Aanvullende informatie:

  • De CAO Woondiensten is van toepassing
  • De functie is ingedeeld in schaal J, de hoogte van jouw salaris is afhankelijk van je kennis en ervaring
  • Een arbeidsovereenkomst voor 32-36 uur per week, voor 1 jaar. Daarna behoort een overeenkomst voor onbepaalde tijd tot de mogelijkheden

Dit is handig om te weten

  • Voor vragen over deze functie kun je contact opnemen met Antoine Pekel, manager Wonen, via telefoonnummer 024 382 01 00
  • Heb je interesse in deze functie? Stuur dan vóór maandag 18 januari 2021 je motivatiebrief met CV naar Rachelle Wijnandts, HRM adviseur, hrm@woonwaarts.nl
  • De gesprekken staan gepland op maandag 25 januari 2021
  • We behandelen je sollicitatie alleen als je een volledige motivatiebrief meestuurt met je CV
  • Deze vacature is alléén bedoeld voor sollicitanten, niet voor bedrijven om hun werving-, selectie- of personeelsdiensten aan te bieden
< terug naar nieuwsoverzicht
 
Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies.
Bekijk ons cookiebeleid.