Gemeente Beuningen onderzoekt mogelijkheden warmtenet
In Nederland is afgesproken dat we in 2050 helemaal stoppen met het gebruik van aardgas om huizen en andere gebouwen te verwarmen. Dat betekent dat we moeten zoeken naar andere manieren om te verwarmen. Dat kan misschien door gebruik te maken van een warmtenet.